Friday, November 12, 2010

My Happy Day..

Alhamdulillah and aku bersyukur sangat2 kehadrat Illahi...

Citer die cmni semalam kecoh member2 la aku kat facebook yang result exam for last semester dah kuar..so aku pun terkejutla gak kan sebab awal pulak admin kuarkn kiteorg punya result tapi pape pun dah kuar dah pun..hehehe..aku pun gabra jugak la nak check result aku..yela, mane la taw tak seperti yang aku harapkn and lebih2 lagi tak macam yang mak aku harapkan. Takut giler aku semalam nak check..member2 aku sume dah kecoh nie, aku jugak yang relax tak check lagi. Mana tak nye semalam aku siap pegi shopping lagi dengan mak aku kat ipoh...hehehehe..

Malam tue aku pun check la result aku, punya la lembab pulak internet semalam pastu nak masuk website kolej aku pun agak lembab jugak tapi akhirnya dapat jugak aku get through...takutnye tuhan je yang taw time tue...bukak jew aku terus syukur alhamdulillah...syukur sangat2..
Apa yang aku target walaupun tak lah setinggi mane tapi dapat jugak la aku bagitau mak aku dengan bangganye...hehehehe...mak aku senyum je bile aku bagitau result aku. Result aku naik dari result 1st semester aku dulu, kira bangga jugak la aku tapi kalau tak disebabkan berkat doa mak aku siang and malam..aku rase takkan aku dapat result aku sekarang nie..walaupun aku tak ucapkan secara nyata tapi "Terima Kasih Mak..", berkat doa and restu mak, angah dapat 3.00 pointer jugak akhirnya...Also to all my frenzs, my classmate and especially my beloved roomate thanks a lot for the encouragement and paling penting sekali ucapan terima kasih and syukur ku kepada Allah S.W.T, kerana memberi aku peluang untuk membuat ibu ku tersenyum...

Insyaallah..aku akan pastikan semester yang akan datang nie, aku akan study hard for my next exam...hopefully ditempat baru nie sume nye ok...Amin...Wish me luck!!!

No comments:

Post a Comment