Thursday, December 30, 2010

WE WON...MALAYSIA MENANG..!!!

The best things happen few day before new year..Malaysia menang lawan Indonesia dengan aggregate 4-0...menang lawan kat Malaysia 3-0 and lawan di tempat lawan 1-2...walaupun tak berapa nak cantek kemenangan di tempat pihak lawan but we still win!!!....tue yang penting..hehehe..

Aku cm biase lepak kat umah je tengok bola but kali nie tengok with my housemate kat umah sewa jew...masa lawan tue rasa mengigil badan nie, rase cam nak tercabut jantung nie pun adelah gak..yela, takut Malaysia tak menang punya pasal...time Safee goal kan bola jangan cakap la menjerit kiteorang semua..nasib baik auntie depan umah tak datang ketuk umah sebab bising...hehehe..bila ingat balik memang kelakar la but seronok giler tengok bole ramai2 nie. Penjaga goal Malaysia pun bagus tangkap bola..suke pulak tengok die..hehhehe.. Pastu umah sewa aku nie dekat la dengan kedai makan hakim..ramaila pulakkn malam nie orang kat restoran hakim tue..kaya tauke restoran hakim malam nie..hehehe...siap bergendang dengan menyanyi tue...parking full la pew lg..

Lepas Malaysia menang jew orang yang berkumpul kat hakim siap menyanyi lagu patriotik lagi pastu siap nyanyi lagu Negaraku..aku ingat takat tue jela la dieorang celebrate tapi lepas tue siap berarak la pulakkan sepanjang jalan tue sambil nyanyi lagu yang aku pun tak berape nak pasti...hehehe...tapi memang fill tengok bola kat cni sempoi giler..aku respect la kat dieorang..hopefully lepas nie untuk game akan datang Malaysia menang lagi la...Amin..

No comments:

Post a Comment