Friday, November 8, 2013

Untitled #1

Assalamualaikum & selamat malam..

Dah terlalu lama aku tak update blog aku nie..sepanjang tue juga macam-macam perkara jadi dalam hidup aku. Kisah gembira dan kisah sedih bercampur baur..Aku seorang insan yang punya impian yang jauh untuk di gapai. Aku seorang insan yang punya cita-cita yang tinggi tapi perjalananya terlalu jauh untuk aku tempuh..banyak yang perlu aku fikir dan timbangkan sebelum sesuatu keputusan dibuat. Banyak hati yang perlu aku jaga hingga adakala nya tak tertanggun bahu ini untuk di pikul. 

Perasaan yang susah untuk aku sendiri faham. Keliru dengan keadaan dan perasaan, bila hati dan fikiran tak sama menilai akan timbul perasaan yang susah untuk di mengertikan. Hidup perlu di teruskan dan perjuangan harus ada kemenangan akhirnya...

No comments:

Post a Comment